M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Poznań rusza z ogólnopolską kampanią wizerunkową

Beata Goczał | 4 listopada 2011, 06:00

Działania, do których kreację przygotowała agencja reklamowa Just, inaugurują projekt Konsorcjum Marki Poznań.

"Szczęśliwe Marki pod szczęśliwą gwiazdką" - to hasło ogólnopolskiej kampanii reklamowej, która prezentuje partnerów i inauguruje działania Konsorcjum Marki Poznań – wspólnego projektu Poznania oraz 21 najbardziej prestiżowych marek związanych z miastem. Kampania potrwa przez cały miesiąc. W ślad za nią ruszą wspólne przedsięwzięcia marketingowe partnerów projektu.

Marki, które weszły w skład Konsorcjum Marki Poznań i jednocześnie pojawią się w materiałach reklamowych, to: Allegro, Apart, Poznańska Palarnia Kawy "Astra", Bridgestone, GlaxoSmithKline, Poznańskie Zakłady Zielarskie "Herbapol", Komputronik, Lisner, Lorenz Snack-World, Port Lotniczy Poznań - Ławica, MAN, Międzynarodowe Targi Poznańskie, Nivea, Piotr i Paweł, Solar, Solaris, Stary Browar, W.Kruk, Volkswagen, Meble Vox oraz Yes.

- W kampanii pokazaliśmy najsilniejsze i najbardziej prestiżowe marki wpływające nie tylko na rozwój i sferę gospodarczą miasta, ale także wzmacniające rozpoznawalność Poznania. W kwestii kreacji postawiliśmy na nowatorską i estetyczną formę oraz jasność przekazu, zaprawioną szczyptą emocji – mówi Łukasz Goździor, dyrektor Biura Promocji Miasta Poznania.

Celem kampanii jest pokazanie miasta jako miejsca funkcjonowania atrakcyjnych pracodawców, prężnie rozwijających się firm, miasta realizacji ambicji i celów zawodowych. Kampania inauguruje projekt Konsorcjum Marki Poznań, który opiera się na założeniu, że miasto jest tym, czym są jego marki i ludzie, którzy je tworzą.

Na nośnikach pojawia się logotyp "made in Poznań" w otoczeniu dzieci, które reprezentują poszczególne firmy. Poznań oraz największe poznańskie marki przedstawiane są jako szczęśliwe marki pod szczęśliwą gwiazdką. Kampania potrwa cztery tygodnie Jej adresatami są mieszkańcy największych polskich aglomeracji,
a w szczególności osoby, które mogłyby z Poznaniem związać swoje zawodowe plany: przedsiębiorcy, profesjonaliści i studenci. Kampania wykorzystuje ponad pół tysiąca nośników outdoor (citylighty, frontlighty i siatki wielkoformatowe), które pojawiły się w największych polskich miastach: Warszawie, Krakowie, we Wrocławiu, w Trójmieście, Katowicach i Poznaniu. Materiały reklamowe zostaną także umieszczone w najważniejszych internetowych portalach informacyjnych i biznesowych oraz prasie ogólnopolskiej. Jednocześnie z działaniami reklamowymi została uruchomiona strona internetowa projektu madein.poznan.pl, na której przedstawione są poznańskie marki oraz oferty pracy największych poznańskich pracodawców wchodzących w skład Konsorcjum Marki Poznań.

Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Just. Obsługą PR projektu Konsorcjum Marki Poznań zajmuje się agencja Q&A Consulting.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,