Kraj

Euro Truck 2012 odwiedzi 100 miast

Agencja Prowokator stworzy mobilne strefy kibica.

Projekt Prowokatora Euro Truck 2012 jest adresowany do miast o wielkości od 20 do 100 tys. mieszkańców.  Ciężarówki Euro Truck 2012 odwiedzą podczas mistrzostw sto takich miast. Eventy będą odbywać się w jednym dniu w pięciu miejscach.

Mieszkańcy obejrzą na gigantycznym ekranie 5 x 2,8 m jeden mecz, będzie zorganizowana też strefa promocyjna dla sponsorów i strefa gastronomiczna. W każdym evencie ma brać udział do 10 tys. osób.

Obecnie Prowokator finalizuje rozmowy ze sponsorami. Wiadomo, że są to oficjalni partnerzy UEFA, ale projekt mają wspierać też inne firmy, chociaż ich obecność nie będzie komunikowana w taki sposób jak sponsorów.

Patronem medialnym akcji jest TVP. Nadawca gwarantuje pojawienie się na wszystkich swoich antenach informacji o Euro Truck 2012, planowana jest też kampania ATL. Ekipa TVP będzie podróżować z Euro Truck i na antenie pojawią się relacje z imprez.

Prowokator Euro Truck 2012 to już drugi projekt dla miejscowości, które nie są gospodarzami rozgrywek. Także agencja Brainshake przygotowuje przedsięwzięcie Eurozone, ale są to stacjonarne strefy kibica w dużych aglomeracjach, np. w Krakowie.