Kraj

Tymbark przypomina, że ma 75 lat [WIDEO]

Maspex nawiązuje w komunikacji do jubileuszu jednej ze swoich flagowych marek.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FwA6-rf1U1d8%22%7D
Grupa Maspex Wadowice kontynuuje rozpoczętą wiosną br. jubileuszową kampanię reklamową marki Tymbark.

Tym razem reklama przypomina, że historia Tymbarku sięga już 75 lat. W niestandardowy sposób, łącząc tradycję z nowoczesnością, spot prowadzi widza przez dekady, opowiadając o Tymbarku – marce z najdłuższą tradycją na polskim rynku soków, nektarów i napojów. Reklama pokazuje, że w czasie 75 lat Tymbark stał się bliski kilku pokoleniom konsumentów, uczestniczy w ich życiu na co dzień i od święta. Reklamie towarzyszy, związana od lat z marką Tymbark, piosenka Skaldów “Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał”.

Spot emitowany jest w największych stacjach telewizyjnych (m.in.: TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TV4, TVN Siedem).

Jesienna kampania to kolejna odsłona obchodów jubileuszu 75 lat Tymbarku. Marka oferuje swoje produkty od 1936 roku. Tymbark to także miejscowość słynąca z jednych z najstarszych i najpiękniejszych sadów owocowych w Polsce.

Jak podaje Maspex, Tymbark to zdecydowany lider na rynku soków, nektarów i napojów w Polsce. To także jedna z najbardziej znanych i lubianych marek w Polsce. Na 100 Polaków aż 98 dobrze zna Tymbark (źródło: MB SMG/KRC, dane za marzec 2011 r.).

Za kreację reklam odpowiada agencja 303, a za planowanie i zakup mediów – ZenithOptimedia Group.