M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Urinal namawia do myślenia o przyjemnościach

Maciej Florek | 9 listopada 2011, 06:00

Marka w nowej kampanii reklamowej stawia na zaangażowanie konsumentów w platformę konkursową.

Lek na choroby dróg moczowych Urinal z portfolio Walmarku rozpoczął nowe działania marketingowe pod hasłem "Zapomnij o przykrościach, pomyśl o przyjemnościach”. W związku z tym otworzył platformę konkursową. Aby wziąć udział w zabawie, konsument ma uchwycić na zdjęciu jakiś wesoły moment i kupić dowolny produkt Urinal, a następnie zgłosić swoje zdjęcie na stronie internetowej www.urinal.pl. Najciekawsza praca nagrodzona zostanie laptopem.

Ponadto w każdym tygodniu trwania akcji przyznanych zostanie 10 kart podarunkowych do salonów Empik – łącznie 90 bonów o wartości 100 zł każdy, a na pierwszych 200 zgłoszeń czekają dodatkowo produkty Urinal. Konkurs potrwa do 4 grudnia br.

Komunikację konkursową wspiera kampania reklamowa w ogólnopolskich oraz tematycznych stacjach telewizyjnych, a także w radiu i internecie.

Za organizację konkursu, kreację oraz zakup mediów internetowych odpowiada agencja reklamowa Hypermedia Isobar, planowaniem i zakupem pozostałych mediów zajął się dom mediowy Initiative, natomiast działania PR przygotowała agencja Open Media.

Czytaj więcej na temat: , , , ,