Przed towarzyskim meczem polskiej reprezentacji piłkarskich z reprezentacją Włoch marka piwa Warka (Grupa Żywiec) przygotowała nietypową akcję internetową. Wirtualna gra dostępna jest na dwujęzycznej stronie https://www.myreprezentanci.pl. Można wybrać drużynę (Polska lub Włochy) i “kopnąć” wirtualną piłkę (każdy może to zrobić raz dziennie). Do bramki przeciwnika przybliża każde kliknięcie. By strzelić gola, potrzeba ich trzy tysiące. Z każdym kopnięciem piłki wirtualne trybuny zapełniają się kibicami. Sylwetki tych, którzy wybrali polską koszulkę, układają się w charakterystyczne husarskie skrzydła.
Promocja najdłuższego meczu online opiera się na niestandardowych działaniach. Jednym z nich jest transmisja rozgrywki na tablicy LED-owej w centrum Warszawy.
Zwiększeniu interakcji w kampanii reklamowej w internecie ma służyć wykorzystanie formatów typu rich media, które zaciągając zewnętrzne dane, na przykład aktualny wyniku meczu, mobilizują fanów do “kopania” i kontrolowania rozgrywki.
Promocja meczu obejmuje także gry na popularnym portalu społecznościowym Facebook, dodatkowo wspierana jest akcją wirusową na blogach i forach.
Za kreację i działania w internecie odpowiada agencja Pride & Glory Interactive, za planowanie i zakup mediów dom mediowy Macroscope OMD. Media relations w Polsce i we Włoszech koordynuje agencja Imago Public Relations.