Zagranica

VW wypuszcza wirusa o Golfie [WIDEO]

Z okazji 35. rocznicy pojawienia się na rynku modelu GTI marketer rozpoczął w portalach społecznościowych działania wirusowe.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F_pIfOKnJzVY%22%7D
Za działania online oraz z zakresu experiential marketingu odpowiada agencja reklamowa DDB z Wielkiej Brytanii. W Facebooku pojawiła się seria virali, których koncept opiera się na podróży w czasie. W pierwszym spocie bohaterowie przemieszczający się najnowszym modelem VW Golf GTI docierają do fabryki Volkswagena w Wolfsburgu w roku 1976. W siedzibie firmy spotykają niemieckich inżynierów pracujących nad prototypem GTI.

(na podstawie “BrandRepublic”)