M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

PolskaStacja.pl w pakiecie Atmediów

Joanna Dziwisińska | 10 listopada 2011, 06:00

Broker będzie przedstawicielem reklamowym internetowego radia.

Radio internetowe PolskaStacja.pl dołączyło do portfolio internetowego Atmediów. Broker ma wyłączność na sprzedaż reklam wideo w playerze na stronie serwisu.

PolskaStacja.pl jest 27. witryną, która wchodzi w skład oferty online Atmediów. Broker oferuje m.in. kampanie wideo w playerze na stronie serwisu. PolskaStacja.pl dołącza do pakietu @VoD, uzupełniając m.in. ofertę Iplex.pl, Tvgry.pl, serwisów AXN, Domo.tv i Kuchnia.tv.

Użytkownicy serwisu PolskaStacja.pl to osoby w wieku 15-24 lat (41 proc. użytkowników) i 25-34 lat (31 proc.), z wykształceniem wyższym (35 proc.) i średnim (46 proc.). Serwis oferuje im kilkadziesiąt gotowych, sformatowanych kanałów radiowych, a także możliwość tworzenia "prywatnych" stacji.

W październiku br. z playera na stronie serwisu PolskaStacja.pl korzystało ponad 586 tys. unikatowych użytkowników (dane Google Analytics).

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,