M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Inna obsługa social mediów w Interactive Solutions

Tomasz Wygnański | 14 listopada 2011, 06:00

Agencja likwiduje dział social media, stawiając na wiedzę na ten temat w każdym teamie pracującym dla klienta.

Agencja Interactive Solutions przebudowała swoją strukturę organizacyjną. Zmiany organizacyjne przewidują dołączenie do każdego z zespołów obsługi klienta osób z wiedzą na temat komunikacji w mediach społecznościowych.

- Jako jedna z pierwszych agencji interaktywnych w 2008 r. wyodrębniliśmy w strukturze dział social media. Na obecnym etapie rozwoju rynku doszliśmy do wniosku, że nie można prowadzić komunikacji online, nie uwzględniając w niej mediów społecznościowych. Dlatego włączamy kompetencje w dziedzinie social mediów do każdego z zespołów obsługi klienta - mówi Piotr Morkowski, managing director Interactive Solutions.

Agencja zatrudnia obecnie 40 osób. Grono jej klientów powiększyło się w ostatnim roku o Red Bulla, Lisnera i markę Benecol. Jednocześnie agencja stale rozszerza współpracę z Procter & Gamble, prowadząc coraz więcej projektów w skali regionalnej.

W dzisiejszym serwisie informujemy również, że Piotr Chrobot został dyrektorem kreatywnym Saatchi & Saatchi Digital (struktury powstałej w wyniku współpracy grupy Saatchi & Saatchi z agencją interaktywną Interactive Solutions). Będą mu podlegać zespoły kreatywne pracujące w biurach Interactive Solutions w Poznaniu i Warszawie.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,