Kraj

Edipresse Polska planuje telewizyjną kampanię "Przekroju"

Od połowy stycznia 2004 r. ruszy telewizyjna kampania reklamowa tygodnika "Przekrój" wydawanego przez Edipresse Polska. Nowy spot reklamowy przygotuje duet...

Od połowy stycznia 2004 r. ruszy telewizyjna kampania reklamowa tygodnika “Przekrój” wydawanego przez Edipresse Polska. Nowy spot reklamowy przygotuje duet kreatywny Andrzej Maruszeczko i Robert Sieradzki. Planowaniem i zakupem mediów zajmie się dom mediowy Optimedia Poland, który przejął kilka dni temu obsługę “Przekroju” od firmy Carat Polska. “W kampanii będziemy “sprzedawać” tematy aktualnego wydania w wizerunkowy sposób” – powiedziała Agnieszka Smit, dyrektor ds. rozwoju i kontaktów międzynarodowych oraz z-ca dyrektora zarządzającego w Edipresse Polska. Szczegóły mediaplanu, długość trwania kampanii oraz wysokość budżetu reklamowego nie zostały podane. Tegoroczne wydatki Edipresse Polska na reklamę “Przekroju” miały się zamknąć kwotą 9 mln zł. (JD)