Przetargi

Ciszewski Financial dla Credit Agricole

Agencja odpowiada za Centrum Aktywnych - program banku kierowany do studentów.

Agencja public relations Ciszewski Financial Communications odpowiada za realizację Centrum Aktywnych – programu wspierającego przedsiębiorczych studentów zainicjowanego przez Credit Agricole Bank Polska. Agencja została wybrana w przetargu – liczby i nazw pozostałych jego uczestników nie ujawniono.

Do zadań agencji należy m.in. produkcja platformy komunikacyjnej konkursu www.centrumaktywnych.pl oraz rekrutacja ambasadorów Centrum Aktywnych. Działania komunikacyjne prowadzone są w social mediach, w tym na fan page’u programu w Facebooku. Agencja odpowiada również za całościowe media relations programu.

Po stronie Ciszewski Financial Communications za obsługę Credit Agricole Bank Polska odpowiedzialny jest zespół consumer finance & BtoB kierowany przez Danutę Cabaj.

Agencja będzie pracować dla Credit Agricole Bank Polska do końca br. Umowa może zostać jednak przedłużona.

Centrum Aktywnych to inicjatywa wspierająca proces rebrandingu, który bank obecnie przechodzi. Celem działań prowadzonych w ramach tego programu jest zwiększenie świadomości marki Credit Agricole wśród młodszej grupy klientów. W programie Centrum Aktywnych prowadzone są dwa konkursy. Pierwszy – “Mam plan! Wykonam go z Credit Agricole Bank Polska” – skierowany jest do studentów, którzy szukają finansowego wsparcia dla realizacji swoich pomysłów. Aplikować można w trzech kategoriach: własny biznes, organizacja wydarzenia kulturalnego, program wolontariatu. Wybranych przez jury sześć projektów zostanie dofinansowanych kwotami od 5 do 10 tys. zł.

Równolegle prowadzony jest konkurs na projekt badawczy stworzony z myślą o kołach naukowych. Organizatorzy zachęcają do przesyłania pomysłów na badania – najlepsze koncepcje zostaną nagrodzone grantami na ich realizację w wysokości od 2 do 5 tys. zł. Zgłoszenia do konkursów należy przesyłać do 30 listopada, ich wyniki zostaną ogłoszone 15 grudnia.