M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Internetowa licytacja kosztów elementem przetargu na PKO BP

Joanna Dziwisińska | 15 listopada 2011, 06:00

W ramach przetargu na obsługę mediową bank organizuje licytację kosztów.

Bank PKO BP w ramach przetargu na planowanie i zakup mediów prowadzi internetową licytację kosztów, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Nie udało nam się uzyskać komentarza w tej sprawie od przedstawiciela PKO BP.

Przypomnijmy, że do udziału w przetargu zgłosiło się sześć agencji. Według naszych informacji są to: Arena Media, Media Direction OMD, ZOG, Mindshare, PHD oraz Universal McCann, obecny dom mediowy banku.

PKO BP to w tym roku bezapelacyjnie największy reklamodawca wśród banków. O ile w ub.r. wydał na reklamy w mediach (telewizja, prasa, radio, outdoor, kina) niespełna 60 mln zł cennikowo (dane: Kantar Media), o tyle w I połowie br. jego nakłady reklamowe wyniosły już 77 mln zł, ponadtrzykrotnie więcej niż rok temu (24,3 mln zł).

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,