Wystartowała interaktywna kampania kredytu hipotecznego w Banku Millennium. W tym celu przygotowano niestandardową aplikację, która w trzech krokach umożliwia znalezienie odpowiedniego miejsca do zamieszkania. W aplikacji wykorzystano mapę Google, na której dostępne są aktualne dane i realne obiekty, co umożliwia użytkownikom określenie preferowanych lokalizacji z dużą dokładnością.
Za przygotowanie kampanii odpowiedzialna jest Hypermedia Isobar. Agencja odpowiada również za strategię komunikacji, przygotowanie aplikacji, planowanie i zakup mediów online.
W kampanii wykorzystano formaty double billboard i triple billboard, które emitowane są w witrynach premium, jak: eGospodarka czy Firmy.net, oraz formy niestandardowe, takie jak dynamiczny screening i wideo screening emitowane w portalach: Onet.pl, Wp.pl, Interia.pl, Gazeta.pl, Dom.Money.pl. Ponadto niestandardowe działania są prowadzone również w jednym z serwisów o tematyce nieruchomości Oferty.net, gdzie aplikację zaimplementowano w niecodzienny sposób, wykorzystując do tego celu stały element serwisu, czyli mapę.
Kampania potrwa do końca br.