Polkomtel ruszył ze świątecznymi kampaniami Plusa na Kartę oraz oferty abonenckiej z promocyjnym dostępem do internetu.
Kampania Plusa z udziałem Kabaretu Mumio została przygotowana przez agencję PZL. W spocie pt. “Pociąg” operator promuje internet w ofercie smartfonowej bez lęku o koszty.
Akcja reklamy Plusa na Kartę przygotowanej przez agencję 303 (grupa Young & Rubicam) rozgrywa się w amerykańskim więzieniu. Autorzy kampanii Plusa na Kartę (inspirowanej takimi filmami i serialami, jak: “Prison Break”, “Skazani na Shawshank”, “Zielona Mila”) zabierają widza do świata filmów więziennych, aby rozwiać obawy ludzi związane z korzystaniem z internetu w komórce.
W rolach głównych w spocie reklamowym wystąpili: Kim Fenton (Boss) oraz Paul Litchfield (wytatuowany więzień). Obaj aktorzy grali we wszystkich poprzednich odsłonach Plusa na Kartę realizowanych od marca br. – w “Sitcomie” i “Science Fiction”.
Ogólnopolska kampania Plusa na Kartę obecna będzie przede wszystkim w telewizji (Polsat, TVN, TVP, Discovery, Atmedia, 4fun.tv) oraz internecie, kinie (Multikino i Cinema City), prasie i tradycyjnych materiałach BTL.
Za planowanie i zakup mediów dla Polkomtela odpowiedzialny jest dom mediowy Media Direction OMD.