Kraj

Polkomtel reklamuje ofertę internetową [WIDEO]

Kabaret Mumio znowu bawi; Plus na Kartę w filmowej - tym razem więziennej - konwencji.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FtJFvEaiSNOU%26feature%3Dplayer_embedded%22%7D
Polkomtel ruszył ze świątecznymi kampaniami Plusa na Kartę oraz oferty abonenckiej z promocyjnym dostępem do internetu.

Kampania Plusa z udziałem Kabaretu Mumio została przygotowana przez agencję PZL. W spocie pt. “Pociąg” operator promuje internet w ofercie smartfonowej bez lęku o koszty.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FG2uCk-MulH4%22%7D

Akcja reklamy Plusa na Kartę przygotowanej przez agencję 303 (grupa Young & Rubicam) rozgrywa się w amerykańskim więzieniu. Autorzy kampanii Plusa na Kartę (inspirowanej takimi filmami i serialami, jak: “Prison Break”, “Skazani na Shawshank”, “Zielona Mila”) zabierają widza do świata filmów więziennych, aby rozwiać obawy ludzi związane z korzystaniem z internetu w komórce.

W rolach głównych w spocie reklamowym wystąpili: Kim Fenton (Boss) oraz Paul Litchfield (wytatuowany więzień). Obaj aktorzy grali we wszystkich poprzednich odsłonach Plusa na Kartę realizowanych od marca br. – w “Sitcomie” i “Science Fiction”.

Ogólnopolska kampania Plusa na Kartę obecna będzie przede wszystkim w telewizji (Polsat, TVN, TVP, Discovery, Atmedia, 4fun.tv) oraz internecie, kinie (Multikino i Cinema City), prasie i tradycyjnych materiałach BTL.

Za planowanie i zakup mediów dla Polkomtela odpowiedzialny jest dom mediowy Media Direction OMD.