M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Tyskie z aplikacją na Facebooka

Magdalena Lipińska | 16 listopada 2011, 06:00

Kampanię związaną z Tyskomatem przygotowała Tequila.

Agencja Tequila jest twórcą i pomysłodawcą aplikacji "Zostań mistrzem Tyskomatu" przygotowanej na zlecenie Kompanii Piwowarskiej. Dzięki uruchomionej 8 listopada br. aplikacji każdy internauta może sprawdzić swój refleks i zagrać w grę z Tyskomatem, nowym gadżetem marki. Do wygrania jest łącznie ponad 1500 litrów piwa Tyskie.

Tyskomat pojawił się tego lata w pubach całej Polski. Jest to urządzenie, dzięki któremu każdy może sprawdzić się jako barman i samodzielnie serwować piwo sobie oraz znajomym siedzącym przy stoliku. Wprowadzenie Tyskomatu to jeden z elementów kampanii marki w gastronomii promującej Tyskie z beczki jako synonim najlepszego piwa.

Nowa propozycja marki Tyskie jest nie tylko grą zręcznościową polegającą na jak najszybszym napełnianiu szklanek piwem z Tyskomatu, oferuje również dodatkowe aktywności – mapę lokali z Tyskomatami, dzięki której można zapraszać znajomych na piwne spotkania w realnym świecie.

Aplikacja będzie dostępna na profilu marki Tyskie na Facebooku do 7 grudnia.

Czytaj więcej na temat: , , ,