M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Outdoor doczeka się standardu badawczego najwcześniej w 2013 r.

Jacek Piątkowski | 16 listopada 2011, 06:00

Przeciągające się procedury przed Komisją Europejską dotyczące zgody na utworzenie spółki, która zajmie się wdrażaniem badań efektywności reklamy zewnętrznej, spowodowały, że wyniki pomiarów będą dostępne najwcześniej w II kwartale 2013 r.

Andrzej Magdziak, CEO grupy Stroer w Polsce, zadeklarował, że standard analiz efektywności reklamy zewnętrznej oparty na metodologii Postar może być dostępny w połowie 2013 r. Badania oprócz Stroera mają finansować również AMS i Clear Channel Poland.

Wszystko zależy od terminu finalizacji procedur, które toczą się przed Komisją Europejską, a które dotyczą utworzenia przez te trzy firmy spółki, która miałaby zająć się wdrażaniem standardu. Jeżeli zostaną zakończone przed upływem br., wówczas pomiary rozpoczną się już w 2012 r. Zdaniem niektórych analityków rynku pomiary zajmą na pewno 12-18 miesięcy.

Czytaj więcej na temat: , , ,