M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Heinz podkreśla zalety koncentratu Pudliszki

Beata Goczał | 16 listopada 2011, 06:00

Zupa Pudliszkowa bohaterką kampanii reklamowej.

HJ Heinz rozpoczął kampanię reklamową koncentratu pomidorowego Pudliszki. Działania promują najważniejszą zdaniem marketera zaletę tego produktu – to, że przygotowana na jego bazie zupa pomidorowa wywołuje u spożywających okrzyki zachwytu.

Główne elementy szeroko zakrojonej kampanii reklamowej koncentratu Pudliszki to film reklamowy oraz konkurs konsumencki.

Czołową bohaterką kampanii jest tzw. zupa Pudliszkowa. W spocie dwaj bracia deklamują wierszyk o najpyszniejszej zupie na świecie – Pudliszkowej autorstwa ich mamy.

Marka przygotowała także dla konsumentów konkurs na najciekawszy wierszyk o zupie pomidorowej. Warunkiem udziału jest zakup dwóch koncentratów Pudliszki, do wygrania są rodzinne wakacje oraz sprzęt AGD i RTV, zgłoszenia można przesyłać przez stronę www.pudliszkowa.pl. Konkurs jest silnie promowany w punktach sprzedaży i za pomocą kampanii internetowej. Akcję uzupełniają działania PR oraz socialmediowe, w tym profil dla wielbicieli zupy pomidorowej w Facebooku o nazwie Mmm pycha!

Nie udało nam się ustalić, jaka agencja odpowiada za kreację reklam. Ostatnią kampanię dla dań gotowych Heinza przygotowała agencja Opus B. W zakresie planowania i zakupu mediów Heinz pracuje z domem mediowym Mindshare.

Jak podaje Heinz, Pudliszki to lider rynku koncentratów pomidorowych w Polsce z udziałami wartościowymi na poziomie średnio 40 proc. (na podstawie Nielsena, cała Polska bez dyskontów).

Czytaj więcej na temat: , , , , ,