M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

MBank inwestuje we wsparcie polis komunikacyjnych [WIDEO]

Beata Goczał | 16 listopada 2011, 06:00

Bank reklamuje promocję będącą połączeniem produktu ubezpieczeniowego z bankowym.

MBank ruszył z nową odsłoną kampanii reklamowej polis komunikacyjnych.

Druga odsłona jesiennej kampanii reklamowej mBanku dotyczy ubezpieczeń komunikacyjnych oferowanych za pośrednictwem Supermarketu Ubezpieczeń Samochodowych. Tematem przewodnim spotu jest promocja, która wystartowała na początku miesiąca i jako pierwsza w kraju – według marketera – stanowi połączenie produktu ubezpieczeniowego z bankowym.

Dzięki promocji "moneyback" każdy, kto do końca roku zakupi polisę OC/AC w Supermarkecie Ubezpieczeń Samochodowych i za zakupy na stacjach benzynowych będzie płacić kartą debetową lub kredytową mBanku, może liczyć na zwrot 5 proc. wartości każdej transakcji przez 12 kolejnych miesięcy.

Bohaterowie występujący w drugim tej jesieni spocie reklamowym mBanku nadal sprawdzają oferty instytucji finansowych, obalając przy tym finansowe mity. Tym razem biorą pod lupę oferty ubezpieczeń OC/AC i wskazują, że dzięki polisie kupionej w mBanku kierowca może taniej tankować dzięki zwrotowi 5 proc. wartości każdej transakcji na stacji paliw dokonanej kartą mBanku.

Kampania wystartowała najpierw w internecie, gdzie pojawiły się bannery w serwisach motoryzacyjnych i informacyjnych, np. na stronach OtoMoto.pl, TVN24.pl, Wp.pl, Onet.pl i O2.pl. Kreacje reklamowe widoczne też są na wybranych stacjach benzynowych sieci Shell, Statoil oraz Orlen. Nowy spot reklamowy będzie można zobaczyć w głównych oraz tematycznych stacjach telewizyjnych, m.in. w TVP, TVN, Polsacie, AXN i Discovery Channel. Działania prowadzone będą w listopadzie i grudniu.

Cały czas trwa również promocja "Gwarancja Najniższej Ceny na OC i AC", w ramach której mBank gwarantuje najniższą cenę polisy. Jeśli klient znajdzie tańszą ofertę o takich samych parametrach, może liczyć na zwrot różnicy w cenie. Również ta promocja obowiązuje do końca tego roku.

Kampania reklamowa została przygotowana we współpracy z agencją Ambasada Brand Communication, spot wyreżyserował Michał Sabliński, a wyprodukowała go firma Papaya Films. Media do kampanii zakupił dom mediowy MPG.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , ,