M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Snake Nokii wraca w globalnej kampanii Lumi

( red. ) | 16 listopada 2011, 06:00

Przy debiucie swojego pierwszego smartfona z Windowsem Nokia odwołuje się do pozytywnych skojarzeń z grą Snake.

Brytyjski oddział Nokii ożywia popularną kilka lat temu grę Snake przy okazji debiutującego w tym tygodniu na rynku swojego pierwszego smartfona Lumia 800 pracującego pod kontrolą systemu operacyjnego Windows Phone 7,5 (określanego mianem Mango). Jest to część międzynarodowej kampanii marki wartej 80 mln funtów.

Producent Lumi chce wykorzystać dawne pozytywne skojarzenia konsumentów z marką, kierując do ok. 14 mln internautów jednorazową wersję Snake'a w takich serwisach, jak: YouTube, MSN, Yahoo czy The Sun. Gracze za pomocą węża wykonanego z elementów obecnych w globalnej kampanii mogą "zjadać" poszczególne treści w wymienionych site'ach.

W kampanii Lumi zostaną wykorzystane dwa 30-sekundowe spoty do emisji w telewizji, przewidziano też wiele aktywności na głównych ulicach miast i w dużych centrach handlowych w Wlk. Brytanii.

Grę opracowała dla Nokii agencja Wunderman, a za kampanię reklamową odpowiada Inferno.

Przypomnijmy, że w lutym br. Nokia zawiązała strategiczne partnerstwo z Microsoftem w zakresie produkcji smartfonów z systemem Windows Phone OS.

(na podst. www.brandrepublic.com)