Kraj

Konkursy z nagrodami w promocji BoboVity

Realizacją akcji promocyjnej marki zajęła się OS3 Multimedia.

Nutricia Polska rusza z akcją promocyjną dla marki BoboVita pod hasłem “Kraina BoboVita”. Składa się ona z trzech etapów, których głównymi elementami są konkursy dla młodych mam. Za strategię, kreację i całościową realizację projektu odpowiada agencja OS3 Multimedia.

Kraina BoboVita to wirtualny świat stworzony z myślą o młodych rodzicach, którzy chcą zdrowo odżywiać swoje dzieci. Poprzez zaangażowanie i zabawę marka pokazuje, na co powinien zwrócić uwagę rodzic, komponując menu niemowlęcia. Poszczególne etapy akcji podkreślają to, że dania w słoiczkach BoboVita powstają z surowców o sprawdzonym pochodzeniu, a kontrolowany proces produkcji gwarantuje otrzymanie posiłku najwyższej jakości.

Podczas trwającej osiem tygodni akcji internautki będą miały okazję wziąć udział w trzech następujących po sobie konkursach: Ogród, Kuchnia i Smaki BoboVita, w każdym przewidziano nagrody, np. zestawy produktów BoboVita, kocyk, krzesełko dla dziecka, nawilżacz powietrza itp. Projekt potrwa do 11 grudnia br.

OS3 Multimedia pracuje dla Nutricia Polska od 2009 r.