Kraj

"Gala Men" wsparta kampanią

G+J wydało męskie wydanie specjalne dwutygodnika.

"Gala Men" wsparta kampanią
Dzisiaj na rynku debiutuje kolejne, trzecie już w tym roku wydanie specjalne dwutygodnika “Gala”. Po wydaniach “Gala Polska Prezydencja w Unii Europejskiej” oraz “Gala Luksus i Pieniądze” wydawca (Gruner + Jahr Polska) zdecydował się na wydanie dla mężczyzn “Gala Men”.

W publikacji znalazły się m.in. materiały na temat: aktora George’a Clooneya i kobiet jego życia, skandalistów z Hollywood, których podboje przeszły do legendy, oraz marzeń facetów, kiedy mają 20, 30, 40, 50 lat i więcej.

Nakład “Gala Men” wynosi 60 tys. egzemplarzy. Wydanie liczy 108 stron. Okładka jest lakierowana, a oprawa klejona, cena egzemplarzowa wynosi 7,99 zł.

Kampania promocyjna wydania specjalnego obejmuje tytuły należące do portfolio G+J oraz strony internetowe Gala.pl i Focus.pl. Za promocję tytułu odpowiada dział marketingu wydawnictwa.