Zagranica

Google chce rywalizować z iTunes [WIDEO]

Sklep Google Music jest adresowany do użytkowników smartfonów w USA z systemem Android.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FNI8rQEHoE24%22%7D
Nowy sklep jest kontynuacją projektu “Music Beta”, który wystartował w maju 2010 r. Użytkownicy mają dostęp do 13 mln piosenek z portfolio Universal Music Group, Sony Music Entertainment, EMI i Merlin. Na razie porozumienia z Google nie podpisał tylko Warner Music.

Platforma nie będzie na razie dostępna poza granicami Stanów Zjednoczonych, ponieważ firma nie zakończyła negocjacji w sprawie praw autorskich z poszczególnymi wytwórniami muzycznymi. Ceny mają być na tym samym poziomie co w iTunes i mieścić się w granicach od 69 centów do 1,29 dol.