Kraj

Gatta stawia w komunikacji na innowacje [WIDEO]

Marka reklamuje produkty antycellulitowe.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fundefined%22%7D
Nowa kampania Gatty promuje dwa całkowicie innowacyjne na polskim rynku produkty tej marki. Jesienią br. firma wprowadziła do sprzedaży antycellulitowe rajstopy Bye Cellulite, które mają wspomóc kobiety w walce z cellulitem, a także modelującą bieliznę Gatta Active Shapewear o właściwościach antycellulitowych. Spot reklamowy, którego główne hasło brzmi “Bye… cellulite – jesteś idealna”, ma przekonać kobiety do tego, że Gatta oferuje im najłatwiejsze i najszybsze rozwiązania, by osiągnąć wymarzoną sylwetkę.

– Gatta jako pierwsza polska firma odzieżowa wprowadziła na rynek innowacyjne produkty antycellulitowe. Do promocji naszych nowości wykorzystaliśmy tradycyjnie telewizję, ale też dwa całkiem nowe dla Gatty kanały komunikacji – sieć Multikino i platformę internetową Ipla. Dzięki temu dotrzemy z komunikatem do szerokiego grona bardzo różnorodnych klientek. Problem cellulitu dotyka bowiem ponad 80 proc. kobiet w różnym wieku – powiedziała Małgorzata Barton, szef marketingu Gatty.

Autorem spotu jest znany fotograf mody Wojtek Wojtczak. Planowanie i zakup mediów na potrzeby kampanii zostało powierzone domowi mediowemu Starcom.