Nowa kampania Gatty promuje dwa całkowicie innowacyjne na polskim rynku produkty tej marki. Jesienią br. firma wprowadziła do sprzedaży antycellulitowe rajstopy Bye Cellulite, które mają wspomóc kobiety w walce z cellulitem, a także modelującą bieliznę Gatta Active Shapewear o właściwościach antycellulitowych. Spot reklamowy, którego główne hasło brzmi “Bye… cellulite – jesteś idealna”, ma przekonać kobiety do tego, że Gatta oferuje im najłatwiejsze i najszybsze rozwiązania, by osiągnąć wymarzoną sylwetkę.
– Gatta jako pierwsza polska firma odzieżowa wprowadziła na rynek innowacyjne produkty antycellulitowe. Do promocji naszych nowości wykorzystaliśmy tradycyjnie telewizję, ale też dwa całkiem nowe dla Gatty kanały komunikacji – sieć Multikino i platformę internetową Ipla. Dzięki temu dotrzemy z komunikatem do szerokiego grona bardzo różnorodnych klientek. Problem cellulitu dotyka bowiem ponad 80 proc. kobiet w różnym wieku – powiedziała Małgorzata Barton, szef marketingu Gatty.
Autorem spotu jest znany fotograf mody Wojtek Wojtczak. Planowanie i zakup mediów na potrzeby kampanii zostało powierzone domowi mediowemu Starcom.