Szwedzka organizacja IQ, zajmująca się walką z alkoholizmem, wykorzystała koncept klasycznej reklamy alkoholi a rebours. W filmie przedstawiono kilka dobrze sytuowanych osób, które w piątkowy wieczór udają się do lokalnego pubu, żeby miło spędzić czas. Spot sugeruje, że wspiera sprzedaż nieistniejącej marki Taman i wykorzystuje typowe copy dla tej kategorii produktowej, mówiąc o “dobieranych z ogromną dbałością składnikach” czy “najczystszej wodzie źródlanej”. Film niespodziewanie, po prezentacji pack shotu sugerującej jego koniec, ma drugą część, w której pokazuje mroczną stronę nadużywania alkoholu. Uśmiech znika z ust bohaterów, ich zachowania stają się agresywne, w pubie wybuchają awantury. Narrator reklamy informuje, że w Szwecji jedno na pięć dzieci cierpi z powodu alkoholizmu rodziców, osiem na dziesięć aktów wandalizmu w miejscach publicznych ma związek z alkoholem, a ponad 320 tys. Szwedów jest od alkoholu uzależnionych.
Za kreację spotu odpowiada agencja reklamowa Forsman & Bodenfors ze Sztokholmu.