M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

George Clooney w kampanii TV Nespresso

Beata Goczał | 22 listopada 2011, 06:00

Za tydzień rusza pierwsza w historii marki telewizyjna kampania reklamowa i od razu z megagwiazdą.

W przyszły poniedziałek Nestle rusza z kampanią reklamową marki kaw porcjowanych Nespresso. Będzie to pierwsza w historii tej marki kampania telewizyjna w Polsce. W spotach pojawi się aktor George Clooney, ambasador tego brandu.

Spot w reżyserii Guya Ritchiego zatytułowany "Mistaken" ("Pomyłka") nakręcony został na mediolańskim osiedlu Garibaldi, gdzie na potrzeby zdjęć stanęła specjalnie skonstruowana scena przypominająca butik Nespresso. Humorystyczny trzydziestosekundowy film pokazuje popularność kawy Nespresso, która przyćmiła blask znanego z dystansu do siebie George'a Clooneya. Zdobycie ostatniej złotej kapsułki Volluto rzeczywiście wydaje się mieć dla aktorek grających w klipie większe znaczenie niż spotkanie z przystojnym zdobywcą Oscara.

– Ideą Nespresso jest dążenie do tego, aby każdemu umożliwić przygotowanie doskonałego, aromatycznego espresso. Przeprowadzenie na polskim rynku pierwszej kampanii reklamowej ma za zadanie umocnić pozycję marki w świadomości polskiego konsumenta – komentuje Joanna Turczyk, marketing manager Nespresso w Polsce. 30-sekundowy spot z udziałem George'a Clooneya wzmocniony będzie 15-sekundową prezentacją najnowszego ekspresu Lattissima+.

Scenariusze do obu spotów przygotowane zostały przez agencję McCann Paris. Kampania prowadzona będzie od końca listopada do końca bieżącego roku na antenie głównych stacji telewizyjnych: TVP, TVN i Polsatu, a także w kanałach tematycznych. Za zakup mediów odpowiedzialna była agencja MEC.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,