Kraj

Peugeot i Citroen w reorganizacji

Dyrektor marketingu Citroena awansuje na początku 2012 roku oraz inne zmiany personalne w grupie samochodowej.

Od 1 stycznia 2012 r. Lahouari Bennaoum zostaje powołany na stanowisko dyrektora marek Peugeot i Citroen w Polsce. Podlegał będzie bezpośrednio Jean-Philippe’owi Imparato, kierującemu nowo powstałą dyrekcją handlową grupy na Europę. Odpowiedzialny będzie za realizację celów handlowych i finansowych obu marek, wdrożenie strategii rozwoju i podnoszenie konkurencyjności produktów marek Peugeot i Citroen.

Dyrektorowi generalnemu marek Peugeot i Citroen w Polsce podlegać będą bezpośrednio dyrektorzy filii Peugeota i Citroena odpowiadający za rozwój sprzedaży i sieci dealerskiej każdej z marek.

Guillaume Ducrest pozostanie nadal dyrektorem Peugeot Polska.

Jacek Trojanowski, dotychczasowy dyrektor marketingu Citroen Polska, obejmie stanowisko dyrektora Citroen Polska.

Nominacje te są konsekwencją reorganizacji dyrekcji marek grupy, która ma na celu przede wszystkim wzmocnienie zasięgu i wizerunku obu marek w skali globalnej. Ma również służyć uproszczeniu operacji handlowych w Europie przy jednoczesnym zwiększeniu ich skuteczności.