M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Sprostowanie: Brand Place i Schulz w drugim etapie przetargu na obsługę Hoop

Magdalena Lipińska | 22 listopada 2011, 06:00

Agencje, które przeszły do drugiego etapu, to Brand Place i Schulz, a nie, jak błędnie podaliśmy, PZL.

W informacji z 17 listopada błędnie podaliśmy, że agencja PZL jest na short-liście w przetargu firmy Hoop Polska razem z agencją Brand Place.

Z informacji, których udzieliła nam Edyta Bach, PR manager Hoop Polska, wynika, że agencja PZL została zaproszona do przetargu na nowy produkt marki Hoop, ale nie wzięła w nim udziału.

Agencje, które wzięły udział w przetargu, to: Brand Place, Schulz, Hand Made i DraftFCB + Ad Fabrika. Do drugiego etapu zakwalifikowały się agencje Brand Place i Schulz.

Przetarg dotyczy obsługi nowej marki napoju, z którą Hoop Polska wejdzie na rynek w 2012 roku. Wyniki przetargu poznamy najprawdopodobniej w tym tygodniu.

Agencja PZL została zaproszona do przetargu, ale nie wzięła w nim udziału.
Agencje, które wzięły udział w przetargu, to Brand Place, Schulz, Hand Made i DraftFCB + Ad Fabrica

 

 

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,