M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Atmedia awansują i zatrudniają

Maciej Florek | 23 listopada 2011, 06:00

Broker wprowadza nowy podział kompetencji menedżerów zarządzających sprzedażą - Marty Wiercińskiej i Małgorzaty Szelenbaum. Do spółki dołącza Sylwia Chada, która pokieruje zespołem reklamy online.

Marta Wiercińska, dotąd deputy sales director, awansowała na stanowisko commercial directora w Atmediach. Będzie zarządzała pracą zespołów odpowiedzialnych za sprzedaż kampanii telewizyjnych oraz internetowych. W nowej roli ma także koordynować negocjacje z domami mediowymi i reklamodawcami.

Awans Marty Wiercińskiej wiąże się m.in. z wyodrębnieniem zespołu odpowiedzialnego za sprzedaż specjalną w strukturach Atmediów. Za jego rozwój odpowiada Małgorzata Szelenbaum, niezmiennie sales director spółki. W ramach nowego podziału kompetencji Małgorzata Szelenbaum będzie teraz zarządzać sprzedażą sponsoringów, akcji specjalnych, a także kampanii crossmediowych łączących ofertę internetu i telewizji. Zarówno Małgorzata Szelenbaum, jak i Marta Wiercińska raportują do Marii Wajdy, dyrektor zarządzającej Atmediów w Polsce.

Wzrost znaczenia reklamy online i rozbudowa zespołu internetowego spółki wiążą się także z utworzeniem nowego stanowiska w strukturze Atmediów – online sales directora. Obejmuje je Sylwia Chada, wieloletni menedżer z rynku reklamowego. Sylwia Chada pokieruje 8-osobowym działem obsługującym już blisko 30 serwisów internetowych. Do Atmediów przechodzi z Polskapresse, gdzie sprawowała funkcję dyrektora ds. sprzedaży w pionie internetowym.

Sylwia Chada będzie teraz raportować do Marty Wiercińskiej, która przez ostatnich kilka miesięcy była p.o. dyrektorem działu internetowego w Atmediach.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,