Sphinx, sieć restauracji należąca do Sfinks Polska, rozpoczął kampanię promocyjną pod hasłem “Na chłodne dni… ciepłe warzywa!”. W ramach akcji, która potrwa do końca roku, sieć reklamuje nowo wprowadzone do oferty zestawy z warzywami na ciepło. Kampania obejmuje materiały BTL – plakaty i wkładki do menu, a także promocję w serwisie Facebook i na stronie Sphinx.pl. Akcja wsparta jest działaniami public relations.
Kampanię zaplanował i przygotował, włączając w to projekt materiałów graficznych, dział marketingu Sfinks Polska. Wsparcie public relations zapewnia agencja Practum Consulting.
– Nasza najnowsza akcja promocyjna ma zachęcić do skorzystania z właśnie wprowadzonej oferty osoby, które lubią zjeść solidnie, ale także zdrowo. Sphinx przekonuje, że okres jesienno-zimowy nie musi oznaczać mniejszej porcji witamin, a odpowiednio skomponowany posiłek zapewni energię także w chłodniejsze dni. Restauracje Sphinx odwiedza duża grupa gości, którzy zwracają uwagę na to, by ich posiłki były nie tylko smaczne, ale też odpowiednio zbilansowane. Nasza oferta wychodzi naprzeciw tym oczekiwaniom i tego typu propozycji na pewno będzie w przyszłości w karcie Sphinksa coraz więcej – komentuje Dorota Cacek, wiceprezes Sfinks Polska, właściciela sieci Sphinx, Wook i Chłopskie Jadło.
Sfinks Polska zarządza 115 restauracjami, w tym siecią 97 restauracji Sphinx (segment casual dining) zlokalizowanych w całej Polsce i za granicą, 9 restauracjami Chłopskie Jadło (segment premium) i 9 restauracjami Wook (segment casual dining). Pod względem wielkości sprzedaży oraz liczby restauracji Sphinx jest największą w Polsce siecią typu casual dining. Sfinks Polska jest jednocześnie trzecią pod względem przychodów firmą gastronomiczną w Polsce.