Kraj

Sphinx zaczyna odwoływać się do wartości zdrowego jedzenia

Sieć restauracji reklamuje swoją ofertę produktową.

Sphinx zaczyna odwoływać się do wartości zdrowego jedzenia
Sphinx, sieć restauracji należąca do Sfinks Polska, rozpoczął kampanię promocyjną pod hasłem “Na chłodne dni… ciepłe warzywa!”. W ramach akcji, która potrwa do końca roku, sieć reklamuje nowo wprowadzone do oferty zestawy z warzywami na ciepło. Kampania obejmuje materiały BTL – plakaty i wkładki do menu, a także promocję w serwisie Facebook i na stronie Sphinx.pl. Akcja wsparta jest działaniami public relations.

Kampanię zaplanował i przygotował, włączając w to projekt materiałów graficznych, dział marketingu Sfinks Polska. Wsparcie public relations zapewnia agencja Practum Consulting.

– Nasza najnowsza akcja promocyjna ma zachęcić do skorzystania z właśnie wprowadzonej oferty osoby, które lubią zjeść solidnie, ale także zdrowo. Sphinx przekonuje, że okres jesienno-zimowy nie musi oznaczać mniejszej porcji witamin, a odpowiednio skomponowany posiłek zapewni energię także w chłodniejsze dni. Restauracje Sphinx odwiedza duża grupa gości, którzy zwracają uwagę na to, by ich posiłki były nie tylko smaczne, ale też odpowiednio zbilansowane. Nasza oferta wychodzi naprzeciw tym oczekiwaniom i tego typu propozycji na pewno będzie w przyszłości w karcie Sphinksa coraz więcej – komentuje Dorota Cacek, wiceprezes Sfinks Polska, właściciela sieci Sphinx, Wook i Chłopskie Jadło.

Sfinks Polska zarządza 115 restauracjami, w tym siecią 97 restauracji Sphinx (segment casual dining) zlokalizowanych w całej Polsce i za granicą, 9 restauracjami Chłopskie Jadło (segment premium) i 9 restauracjami Wook (segment casual dining). Pod względem wielkości sprzedaży oraz liczby restauracji Sphinx jest największą w Polsce siecią typu casual dining. Sfinks Polska jest jednocześnie trzecią pod względem przychodów firmą gastronomiczną w Polsce.