Kraj

Innovations Online dla Stadionu Miejskiego w Poznaniu

Agencja odpowiada za akcję "Milion na Stadionie".

Stadion Miejski w Poznaniu, jedna z czterech nowych aren wybudowanych specjalnie na Euro 2012, doczeka się niebawem milionowego kibica. Z tej okazji 16 listopada ruszył wielki konkurs – gra miejska “Milion na Stadionie”.

Codziennie w Facebooku publikowane są zagadki pomagające dotrzeć do 20 city scrolli rozmieszczonych w przestrzeni miejskiej. Zadanie uczestników polega na odnalezieniu właściwej kreacji przedstawiającej znamienne momenty w historii stadionu i zrobieniu sobie z nimi fantazyjnego portretu. Najlepsze prace wybiorą internauci, a nagrodami są m.in. piłki z podpisami Michela Platiniego oraz piłkarzy Lecha Poznań. Akcja dzieli się na dwa etapy i potrwa do 14 grudnia br.

Kampanię na zlecenie spółki Euro 2012 przygotowała agencja interaktywna Innovations Online, część Innovations Communications Group skupiającej także dom mediowy Innovations Media oraz agencję kreatywną Innovations Crazy Mouse. Działania objęły stworzenie strategii kampanii, aplikacji konkursowej, outdoor, kampanię pay-per-click oraz działania PR i e-PR.