M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Adwatch.pl - nowa strona o trendach w marketingu

Magdalena Lipińska | 23 listopada 2011, 06:00

IRCenter oraz SoInteractive rozpoczynają współpracę. Wspólny projekt ma stanowić źródło wiedzy eksperckiej dotyczącej nowych trendów w marketingu.

Wspólny projekt agencji badawczej IRCenter oraz agencji interaktywnej SoInteractive zakłada cykliczną realizację otwartych raportów badawczych. Pierwszy wspólny projekt zrealizowany przez obie agencje "Check-in. Potencjał społecznościowy serwisów geolokalizacyjnych” był pierwszym w Polsce badaniem korzystania przez konsumentów z usług LBS (location based services, m.in. Foursqaure i Fb.Places). W raporcie m.in. omawiano korzyści, jakie płyną z ich wykorzystania w działaniach marketingowych i sprzedażowych.

Wraz z premierą serwisu udostępnione zostanie kolejne badanie. Dotyczyć ono będzie obecności instytucji bankowych i finansowych w mediach społecznościowych. Głównym celem, jaki przyświecał twórcom badania, było udzielenie odpowiedzi na pytanie: "Czy i w jaki sposób marki banków i instytucji finansowych wykorzystują media społecznościowe w komunikacji?”.

Raport będzie można pobrać w najbliższych dniach ze strony Adwatch.pl. - Traktujemy projekt Adwatch.pl jako ciekawe doświadczenie, które z naszego punktu widzenia powinno zmierzać w kierunku systematycznego tworzenia repozytorium wiedzy o mediach interaktywnych i najnowszych trendach – mówi Tomasz Sawicki, dyrektor strategiczny z SoInteractive. - Chcemy, aby w ramach tego projektu realizowane były badania wychodzące poza media społecznościowe i dotykające niebadanych jeszcze w naszym kraju obszarów, m.in. korzystania z nowych usług mobilnych, badań oglądalności treści wideo czy rozprzestrzeniania się kampanii viralowych – mówi Marcin Krzosek z IRCenter.

W ciągu kilku najbliższych miesięcy obie spółki planują publikację kolejnych trzech raportów, w tym dwóch w modelu płatnym.

 

Czytaj więcej na temat: , , , ,