Przetargi

Polskie Zrzeszenie Producentów Bydła Mięsnego będzie promowało wołowinę

Konsorcjum firm doradztwa strategicznego Ecorys oraz M&CC wygrało przetarg.

Polskie Zrzeszenie Producentów Bydła Mięsnego wybrało wykonawcę kampanii informacyjno-promocyjnej na rzecz certyfikowanej wołowiny QMP. Najwyżej oceniona została oferta przedstawiona przez konsorcjum Ecorys oraz M&CC.

Kampania zainicjowana przez Polskie Zrzeszenie Producentów Bydła Mięsnego ubiega się o dofinansowanie ze środków RP i UE w ramach mechanizmu Wspólnej Polityki Rolnej “Wsparcie działań promocyjno-informacyjnych na rynkach wybranych produktów rolnych”. Trzyletnia kampania o wartości ponad 1,6 mln euro netto będzie miała zasięg ogólnopolski. Adresowana jest do klienta detalicznego, ale także do pośredników (handel, HoReCa) i opiniotwórców. Jej celem jest edukacja na temat walorów mięsa wołowego certyfikowanego w systemie QMP oraz promocja dobrej wołowiny i jej szersze wprowadzanie do codziennego menu polskich rodzin.

Kampania obejmie działania w sieciach sprzedaży, restauracjach, internecie (w tym social mediach), a także promocję w prasie i online oraz działania public relations. Start programu przewidziany jest po uzyskaniu dofinansowania UE, we wrześniu 2012 r.