M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

T-Mobile rusza z projektem "Wielkie pole nagród" [WIDEO]

Maciej Burlikowski | 28 listopada 2011, 06:00

Operator komórkowy premiuje doładowania telefonów na kartę już od 5 zł.

W weekend rozpoczęła się nowa kampania reklamowa Polskiej Telefonii Cyfrowej, operatora sieci komórkowej T-Mobile, pod hasłem "Wielkie pole nagród". O tej kampanii informowaliśmy już w MMP24 w miniony piątek. Filmy reklamowe nakręcono w Warszawie kilka tygodni temu. Za kreację odpowiada agencja reklamowa G7, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Starcom.

Każdy użytkownik T-Mobile na kartę, który doładowuje konto kwotą przynajmniej 5 zł, otrzymuje bezpłatnym SMS-em specjalny kod promocyjny, który umożliwia zalogowanie się na stronie konkursowej i otrzymania gwarantowanej nagrody: pakietu danych do 250 MB, do 250 minut do wykorzystania na połączenia w sieci T-Mobile w Polsce i do krajowych sieci stacjonarnych, do 500 SMS-ów wymiennych na MMS-y do sieci T-Mobile w Polsce i nawet 70 zł do wykorzystania na połączenia, SMS-y i MMS-y do sieci T-Mobile w Polsce lub na transmisję danych.

W przypadku doładowania kwotą od 25 zł użytkownik może zdecydować o wzięciu udziału w losowaniu. Każdy zgłoszony kod promocyjny bierze udział w losowaniu nagród rzeczowych w trakcie trwania loterii, w tym nagrody głównej – vouchera Travel Planet o wartości 12 tys. zł.

Loteria potrwa w sumie do 22 maja przyszłego roku. Wśród nagród są: telefony komórkowe, tablety Apple, komputery, sprzęt RTV, kamery wideo czy bony podarunkowe do sieci sklepów Zara, Reserved oraz Empik.

Łączna pula nagród wynosi 124,5 tys. zł.

Organizację loterii PTC zleciła niemieckiej firmie Buongiorno Marketing Service Deutschland GmbH z Monachium.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,