Firma winiarska Ambra SA ruszyła z największą i najsilniejszą kampanią telewizyjną w historii marki El Sol.
Spoty reklamowe emitowane będą na antenie stacji TVN oraz w kanałach tematycznych: TVN Style, TVN24, TVN Siedem, 4fun.tv i innych. Kampania potrwa sześć tygodni, zaplanowano ponad tysiąc emisji spotu, co ma przełożyć się na dotarcie do ponad 4,5 mln odbiorców (a ponad 3 mln osób powinno zetknąć się z nim minimum trzy razy).
Producentem filmu jest dom produkcyjny P.A.Y. Studio. Planowanie i zakup mediów producent przeprowadził we własnym zakresie.
– Głównym przesłaniem spotu jest podkreślenie, że El Sol to nowoczesna marka win o łagodnym smaku, która wprowadza słońce i pozytywny południowy klimat do życia – mówi Maciej Poczekaj, product group manager w Ambra SA, odpowiedzialny za markę El Sol.
Pretekstem do realizacji reklamy (napojów alkoholowych, poza piwem, w telewizji reklamować nie wolno) jest to, że marka El Sol zaprasza na turniej tańca Cin & Cin Polish Cup, który odbędzie się 10-11 listopada 2012 roku w hotelu Hilton w Warszawie. Ambra jest producentem win marki Cin & Cin, sponsoring tej imprezy tanecznej ta marka także wykorzystuje do obecności reklamowej.
Kampanii telewizyjnej El Sol towarzyszy silne wsparcie w punktach sprzedaży w postaci dodatkowych ekspozycji oraz materiałów POS dostosowanych do specyfiki poszczególnych sieci. Wzmożone działania marketingowe obejmą wszystkie kanały sprzedaży, zarówno handel nowoczesny, jak i tradycyjny.