Kraj

Ambra inwestuje w komunikację marki El Sol [WIDEO]

Firma winiarska zdecydowała się na największą i najsilniejszą kampanię telewizyjną w historii marki wina, którą wcześniej przejęła od Carlsberga.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FLQcg7nQGYpU%3Fversion%3D3%26feature%3Dplayer_detailpage%22%7D
Firma winiarska Ambra SA ruszyła z największą i najsilniejszą kampanią telewizyjną w historii marki El Sol.

Spoty reklamowe emitowane będą na antenie stacji TVN oraz w kanałach tematycznych: TVN Style, TVN24, TVN Siedem, 4fun.tv i innych. Kampania potrwa sześć tygodni, zaplanowano ponad tysiąc emisji spotu, co ma przełożyć się na dotarcie do ponad 4,5 mln odbiorców (a ponad 3 mln osób powinno zetknąć się z nim minimum trzy razy).

Producentem filmu jest dom produkcyjny P.A.Y. Studio. Planowanie i zakup mediów producent przeprowadził we własnym zakresie.

– Głównym przesłaniem spotu jest podkreślenie, że El Sol to nowoczesna marka win o łagodnym smaku, która wprowadza słońce i pozytywny południowy klimat do życia – mówi Maciej Poczekaj, product group manager w Ambra SA, odpowiedzialny za markę El Sol.

Pretekstem do realizacji reklamy (napojów alkoholowych, poza piwem, w telewizji reklamować nie wolno) jest to, że marka El Sol zaprasza na turniej tańca Cin & Cin Polish Cup, który odbędzie się 10-11 listopada 2012 roku w hotelu Hilton w Warszawie. Ambra jest producentem win marki Cin & Cin, sponsoring tej imprezy tanecznej ta marka także wykorzystuje do obecności reklamowej.

Kampanii telewizyjnej El Sol towarzyszy silne wsparcie w punktach sprzedaży w postaci dodatkowych ekspozycji oraz materiałów POS dostosowanych do specyfiki poszczególnych sieci. Wzmożone działania marketingowe obejmą wszystkie kanały sprzedaży, zarówno handel nowoczesny, jak i tradycyjny.