Kraj

Start-up PixAd oferuje nowe formy reklamowe

Sieć oferuje emisję reklam na zdjęciach umieszczonych w serwisach internetowych dopasowanych kontekstowo do fotografii.

Ruszył PixAd – sieć oferująca rozwiązania w zakresie in-image advertisingu. Główny mechanizm opiera się na możliwości emisji reklam na zdjęciach i dopasowania przekazu reklamowego do kontekstu i treści fotografii.

PixAd oferuje formaty display, wideo i reklamy tekstowe na warstwie zdjęcia oraz innowacyjną formę reklamy online PixMark – interaktywne aplikacje e-commerce, które zmieniają statyczne obrazy w interaktywny kontent. Aplikacje działają w ten sposób, że do fotografii umieszczonych w sieci podłączane są reklamy wybranych produktów, na przykład widniejące na zdjęciach przedmioty zostają opatrzone ikoną koszyka. Gdy internauta najedzie na nią kursorem, pojawia się ramka z informacją o cenie i przekierowaniem do sklepu internetowego, w którym można kupić taki sam lub podobny produkt.

Reklama pojawia się dopiero wówczas, gdy wywoła ją użytkownik.

Dyrektorem zarządzającym PixAd jest Angelika Przeździęk. Projekt znalazł się w gronie dwudziestu finalistów konkursu Startup Fest zorganizowanego przez Agorę.