Kraj

Union Investment cytuje w reklamie Benjamina Franklina

Marketer promuje nowy produkt finansowy i chce kreować wizerunek aktywnego i profesjonalnego TFI.

Union Investment cytuje w reklamie Benjamina Franklina
Agencja reklamowa S4 realizuje dla Union Investment TFI SA kampanię “Nic nie jest słodsze od miodu, prócz pieniędzy”, promującą produkt finansowy – subfundusz UniWibid. Akcja obejmuje prasę, radio oraz internet.

Główny przekaz realizowanej kampanii to “Przynosimy zyski. W różnych warunkach”. Promowany w niej subfundusz to produkt, którego wartość rośnie każdego dnia, a środki mogą być wpłacane i wypłacane codziennie, bez utraty odsetek. Produkt zdobył 5 gwiazdek, czyli najwyższy rating Analiz Online.

Przygotowana przez S4 kampania kierowana jest do obecnych i potencjalnych klientów funduszu, osób świadomie inwestujących środki prywatne lub zarządzających płynnością w przedsiębiorstwach.

Celem kampanii jest także wzmocnienie wizerunku Union Investment jako aktywnego, przyjaznego i profesjonalnego TFI, które potrafi przynosić zyski w różnych warunkach rynkowych.

Po stronie agencji znalazło się przygotowanie kreacji prasowej, realizacja spotu radiowego oraz przygotowanie nośników internetowych. Wspólna realizacja S4 i Union Investment TFI SA jest elementem stałej obsługi marki, za którą agencja odpowiada od stycznia br.

Kampania obejmuje prasę: “Puls Biznesu”, “Rzeczpospolitą”, “Forum”, “Politykę”, “Wprost”, “Newsweeka”, “Forbes Inwestora”, “Bloomberg Businessweek”, stacje radiowe: PR 3, Tok FM, Classic PiN, oraz portale internetowe: Pb.pl, Gazeta.pl, Onet.pl, Money.pl, Inwestycje.pl, Wp.pl i inne.

Za planowanie i zakup mediów tradycyjnych odpowiada dom mediowy Mindshare, a internetu – Cube Group.