Kraj

Frugo w dużych butelkach

FoodCare rozszerza ofertę marki o nowy wariant opakowań.

FoodCare wprowadził do oferty napojów marki Frugo nowy wariant opakowań – butelkę o pojemności 750 ml. Dotychczas napój dostępny był w butelkach 250-ml.

Większe butelki dedykowane są dwóm wariantom smakowym – czarnemu i białemu. Ich launch oraz wygląd są odpowiedzią na oczekiwania społeczności Frugo skupionej wokół profilu marki w Facebooku. Na podstawie wyniku przeprowadzonej tam ankiety firma FoodCare zdecydowała się dokładnie odtworzyć oryginalną butelkę, w której Frugo sprzedawane było przed laty. Duża butelka jest zatem szklana, ma taki sam kształt i zamykana jest taką samą klikającą nakrętką.

– Codziennie na profilu marki pojawiały się dziesiątki wpisów z apelem o dużą butelkę Frugo. Równie wiele otrzymywaliśmy mailem. Jako marka społeczna staramy się być jak najbliżej naszych konsumentów i z uwagą się im przysłuchiwać, dlatego napełniliśmy ich ulubionym napojem naprawdę duże butle, bo mocno owocowej spontaniczności i energii nigdy za wiele – powiedziała Paulina Włodarska, marketing manager w firmie FoodCare.

Czarne i białe Frugo w dużych butelkach o pojemności 750 ml dostępne jest w sklepach na terenie całej Polski w sugerowanej cenie detalicznej 4,99 zł.

W wybranych sieciach handlowych do dużej butelki Frugo dołączane są naklejki (fklejki) z zabawnymi hasłami. FoodCare na razie nie planuje kampanii reklamowej nowego wariantu napoju.