M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Rafał Grudowski dyrektorem biura reklamy w PMPG

Magdalena Lipińska | 1 grudnia 2011, 06:00

Wcześniej związany był z Ringier Axel Springer Polska.

Rafał Grudowski obejmie 1 grudnia stanowisko dyrektora biura reklamy w Platformie Mediowej "Point Group". Będzie odpowiadał za sprzedaż agencyjną bezpośrednią oraz dział wsparcia sprzedaży.

Do głównych zadań nowego dyrektora będzie należało m.in. rozwijanie oferty crossmediowej, uwzględniającej zarówno prasę, jak i internet, urządzenia mobilne, a także eventy.

Rafał Grudowski wcześniej pracował w Ringier Axel Springer Polska, gdzie przez ostatni rok pełnił funkcję dyrektora wsparcia marketingowego i odpowiadał za przygotowanie strategii marketingowych dla klientów biura reklamy, a także za strategie sprzedaży i rozwój oferty reklamowej. Wcześniej był zastępcą dyrektora biura reklamy prasy codziennej, które pracowało dla dzienników "Fakt", "Dziennik", "Przegląd Sportowy" i "Sport". Uczestniczył również we wprowadzaniu na rynek dziennika "Fakt" jako jego dyrektor ds. sprzedaży. Jako ekspert prowadzi wykłady dotyczące planowania kampanii reklamowych, technik sprzedaży, promocji i marketingu w wydawnictwie.

Platforma Mediowa "Point Group" jest spółką notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, działającą w segmencie mediów i komunikacji marketingowej. Wśród tytułów wydawanych przez PMPG SA i jej spółki zależne są m.in.: tygodnik "Wprost", magazyny "Film" oraz "Machina". Od września 2011 r. PMPG jest również wydawcą polskiej edycji magazynu "Bloomberg Businessweek".

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,