M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Polski Cukier nie tylko na święta

Magdalena Lipińska | 2 grudnia 2011, 06:00

Za kreację kampanii dla polskiego potentata cukrowego odpowiada agencja Opus B.

Krajowa Spółka Cukrowa po raz drugi w swojej historii prowadzi działania reklamowe flagowej marki Polski Cukier.

Tym razem pod hasłem "Słodkie chwile... nie tylko od Święta".

Kampania ma charakter wizerunkowy, a jej motywem przewodnim jest okno z pejzażem zimowym, które tworzy nawiązanie pomiędzy cukrem pudrem i śniegiem.

Bohaterami kampanii są dwa produkty: cukier biały i wprowadzany właśnie do sprzedaży cukier puder. Głównym nośnikiem kampanii jest outdoor, w tym billboardy, citylighty oraz autobusy. Wsparciem działań są nośniki w warszawskim metrze i wysokonakładowa prasa oraz magazyny dla pań, m.in. "Tele Tydzień" i "Olivia".

Outdoorowa kampania ma charakter regionalny, obejmuje duże miasta: Warszawę, Toruń, Bydgoszcz, Lublin, oraz miejscowości, w których znajdują się oddziały spółki: Malbork, Nakło, Kruszwicę, Werbkowice, Krasnystaw i Dobrzelin.

Działania reklamowe wspierające markę Polski Cukier potrwają do końca grudnia 2011 r.

Media do kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Star Media, za kreację odpowiada agencja Opus B, która wygrała ten projekt w drodze przetargu.

Krajowa Spółka Cukrowa SA jest największym producentem i sprzedawcą cukru w Polsce (niemal 40-proc. udział w rynku). Funkcjonuje jako jednolity ogólnopolski koncern.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,