M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

TVP w projekcie Eurozone 2012

Jacek Piątkowski | 5 grudnia 2011, 06:00

Nadawca publiczny obejmie patronatem medialnym projekt organizowany przez agencję reklamową Brainshake.

Telewizja Polska SA zdecydowała się objąć patronatem medialnym projekt Eurozone 2012 organizowany przez Brainshake podczas przyszłorocznych mistrzostw Europy w piłce nożnej 2012. Projekt agencji zakłada utworzenie stref kibica, tzw. Eurozone, w miastach, które nie są gospodarzami meczów podczas turnieju.

Zainteresowanie pomysłem oraz wstępną akceptację potwierdziły Kraków, Katowice, Chorzów, Toruń, Lublin, Bydgoszcz i Zielona Góra. Agencja prowadzi również rozmowy z Łodzią, Szczecinem, Kielcami, Zabrzem oraz Rzeszowem. Strefy kibica mają szansę jednego dnia pomieścić łącznie ponad 100 tys. gości. Będą funkcjonowały przez cały okres rozgrywek - od 8 czerwca do zakończenia mistrzostw w dniu 1 lipca 2012 r.

Czytaj więcej na temat: ,