M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

De'Longhi inwestuje w reklamę telewizyjną

Joanna Dziwisińska | 5 grudnia 2011, 06:00

W projekcie komunikacyjnym wykorzystano mistrzów latte art.

Firma De'Longhi Polska rozpoczęła kolejny etap kampanii reklamowej ekspresu Primadonna S. Kampania telewizyjna została zaplanowana w stacjach ogólnopolskich (TVP, TVN, Polsat), w stacjach pakietu Discovery, a także w kanałach wchodzących w skład oferty Atmediów, m.in.: AXN, Universal Channel czy Kino Polska.

Uzupełnieniem kampanii telewizyjnej jest promocja w prasie (m.in.: "Polityka", "Viva!", "Pani", "Twój Styl", "Wysokie Obcasy" oraz inne tytuły z kategorii społeczno-politycznej i kobiecej), a także kampania WWW (m.in. sponsoring Biznes.onet.pl) i działania z zakresu social mediów.

W ramach akcji prowadzony jest cykl degustacji w punktach sprzedaży, a także pokazy z zakresu sztuki zdobienia kawy prowadzone przez mistrzów Polski w latte art: Marcina Michalika i Michała Plutę, które odbywają się w największych miastach Polski.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Maxus. Nie udało nam się ustalić, kto jest autorem kreacji reklam.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,