M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Sprostowanie: Społeczności.pl o raporcie "Biura Reklamy 2011"

( red. ) | 5 grudnia 2011, 06:00

Olaf Szymański, agency sales director w Społeczności.pl, przesłał sprostowanie dotyczące analizy biur reklamy internetu.

Cieszymy się, że w tegorocznym raporcie zajęliśmy 2. i 3. miejsce w rankingu biur reklamy, dziękujemy tym samym wszystkim współpracującym z nami firmom za zaufanie i wysokie oceny. Czujemy się jednak w obowiązku, by sprostować zaistniałą pomyłkę polegającą na naszej podwójnej klasyfikacji.

Od października 2007 roku funkcjonowaliśmy na rynku reklamy internetowej jako Biuro Reklamy Fotka.pl, jednak pod koniec 2009 roku, odpowiadając na rosnące potrzeby naszych Klientów, zmieniliśmy strukturę sprzedaży i otworzyliśmy sieć reklamową Społeczności.pl. To pod tą marką działamy i będziemy działać w kolejnych latach.

Zapewniamy, że Biuro Reklamy Społeczności.pl to wciąż ci sami ludzie, którzy dzięki zaangażowaniu i niesłabnącej pasji do tworzenia niestandardowych ofert tak celnie odpowiadają na Wasze potrzeby. Zapamiętajcie nas pod marką Społeczności.pl – także w przyszłorocznym raporcie.

Czytaj więcej na temat: , ,