Kraj

Praktiker promuje zachowania proekologiczne

Marketer odwołuje się w komunikacji do idei CSR.

Pod hasłem “Moi następcy wkrótce wyrosną!” przed świętami rusza już druga edycja ekologicznej akcji sieci marketów budowlanych Praktiker. W tym roku za każdą zakupioną w ramach akcji ciętą choinkę Praktiker posadzi na wiosnę dwa nowe drzewka. Akcję wspierają działania reklamowe prowadzone do 24 grudnia br.

To już druga edycja ekologicznego projektu prowadzonego przez markety Praktiker. Każda kupiona w sieci marketów Praktiker żywa choinka to dwa nowe drzewka posadzone wiosną przyszłego roku. W zeszłym roku zasadzonych zostało ponad 20 tys. drzewek.

Prowadzone działania mają na celu propagowanie wśród klientów zachowań proekologicznych oraz promocję asortymentu drzewek ciętych.

Komunikację akcji wspierają działania reklamowe, w tym: outdoor (billboardy w okolicach marketów i spot na wielkoformatowym ekranie LED w centrum Warszawy), kampania internetowa (banner i film animowany na stronie www.praktiker.pl) oraz prasowa (advertoriale w “M jak Mieszkanie”, “Moje Mieszkanie”, “Mój Piękny Dom”). Dodatkowo w miejscach bezpośredniego spotkania z klientem pojawią się materiały POS informujące o akcji (plakaty w marketach i spot w radiowęźle).

Działania PR prowadzi Kuźnia PR. W projekcie wzięły również udział agencje reklamowe Fat Baby oraz Valkea Media.