M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zmyślony sprzedał udziały w Eskadrze Publice

Beata Goczał | 6 grudnia 2011, 06:00

Agencja w rękach pracowników, nazwa pozostanie bez zmian.

Zakończył się proces zmian w strukturze własnościowej agencji public relations Eskadra Publica. Nowymi udziałowcami spółki są Barbara Labudda, dotychczasowa business development director, oraz Ewa Kaczmarek, która pełniła dotąd w agencji funkcję client service directora. Odkupiły one po 28 proc. udziałów firmy od Mateusza Zmyślonego i Sebastiana Oprządka. Trzecim udziałowcem spółki pozostaje Adam Łaszyn, jej były prezes, który ma 44 proc. udziałów w spółce.

Zarówno Barbara Labudda, jak i Ewa Kaczmarek zachowują swoje dotychczasowe kompetencje w agencji mimo zmiany funkcji. Zajmowane dotąd przez nie stanowiska nie będą obsadzane. Adam Łaszyn w strukturach agencji będzie pełnił funkcję jej udziałowca.

Jednocześnie zmieniły się władze firmy. Prezesem zarządu została Barbara Labudda, a wiceprezesem Ewa Kaczmarek.

- Nowa struktura udziałowa i zarząd firmy są odzwierciedleniem realnego podziału kierowania Eskadrą Publicą. Już od niemal dwóch lat, kiedy agencja wyszła z Grupy Eskadra, ster trzymają w niej Ewa i Barbara. To one na co dzień podejmują wszystkie najważniejsze decyzje i nadają firmie kierunek działania - mówi Adam Łaszyn.

Jak mówi Barbara Labudda, zmiany w firmie toczą się od dwóch lat. Przebudowywanie agencji zaczęło się od systemów zarządzania – administracyjnego, ale też podziału ról w agencji i dużego nacisku na rozbudowany, wieloetapowy system rekrutacji, by mieć pewność, że w firmie pracują najlepsi konsultanci, dla których praca jest też pasją.

Mimo wyjścia agencji z Grupy Eskadra i zmiany jej właścicieli dotychczasowa nazwa Eskadra Publica pozostanie bez zmian. Jak wyjaśnia Barbara Labudda, człon wspólny, czyli słowo "eskadra", jest wyrazem potocznym, szeroko stosowanym. - Zresztą nie należymy do Grupy już od dwóch lat i obie spółki funkcjonują na rynku w dobrej formie. Komunikujemy się oddzielnie, z pozytywnymi  efektami. Klienci doskonale rozumieją różnice pomiędzy naszymi obszarami działania i specjalizacją, a to najważniejsze - mówi Labudda.

Wartość transakcji zakupu udziałów nie została ujawniona.

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,