Kraj

USP Zdrowie inwestuje w Vigor

Jedna z najstarszych marek koncernu właśnie przechodzi zmiany, które będą wspierane działaniami ATL.

USP Zdrowie rusza z działaniami marketingowymi związanymi z relaunchem preparatu witaminowego Vigor. Suplementy diety to jedna z kluczowych, po przeciwbólowych i przeciwprzeziębieniowych, kategorii marketera.

W ramach strategii rozwiązania kreatywne realizowane są przez agencję Bed & Breakfast. Relaunch dotyczy także nowej identyfikacji wizualnej opakowań Vigor przygotowanej przez Opus B. Ich kluczowym elementem ma być silny color coding. Planowane są także działania ATL-owe.

Jak mówi Anna Telakowiec, dyrektor ds. marketingu USP Zdrowie, celem relaunchu jest wzrost udziałów Vigoru, który obecnie jest jedną z trzech najsilniejszych marek na rynku multiwitamin. Nie podaje dokładnej wartości udziałów. Według danych USP Zdrowie na podstawie Pharma Expert (dane sprzedażowe styczeń-październik 2011) marka Vigor ma drugą pozycję na rynku.

W tej kategorii są także takie marki, jak: Centrum, Zdrovit, Vicard czy Vita-miner.