Kraj

The Media Insight koordynuje działania mediowe Motoroli w regionie

W ramach kampanii Motoroli Razr dom mediowy The Media Insight koordynuje działania w Polsce oraz na Węgrzech, w Czechach i na Słowacji.

Właśnie rusza kampania reklamowa nowego flagowego smartfonu amerykańskiej Motoroli o nazwie Razr (o której pisaliśmy już w MMP24 30 listopada).

Od 12 grudnia rozpocznie się emisja 30-sekundowych spotów reklamowych w stacjach TVN24, TVN Turbo oraz wybranych kanałach tematycznych z pakietu Discovery. Backlighty (8×4 i 6×3) promujące najnowszy model Motorola Razr pojawią się w czterech (a nie ośmiu – jak błędnie poprzednio podaliśmy) miastach: w Warszawie, we Wrocławiu, w Poznaniu i Krakowie. Kampania wsparta jest działaniami reklamowymi online (m.in. reklamą kontekstową oraz AdWords).

Kreację i adaptację materiałów reklamowych przygotowała agencja Ogilvy Action.

Planowanie i zakup mediów zrealizował dom mediowy The Media Insight wchodzący w skład grupy Mindshare (GroupM). The Media Insight odpowiada za doradztwo i koordynację działań reklamowych nie tylko w Polsce, ale także w regionie – w Czechach, na Słowacji i Węgrzech.