Przetargi

Reckitt zostaje w ZOG-u

Koncern zdecydował się kontynuować współpracę z ZenithOptimedia Group.

Reckitt Benckiser Poland, po corocznym przeglądzie ofert rozpoczętym w październiku br. i po zakończeniu procedury przetargowej, podjął decyzję o kontynuacji współpracy z ZenithOptimedia Group. Marketer porównywał także ofertę MPG, swojej poprzedniej agencji. Jak mówi Vittorio Galimberti, prezes zarządu Reckitt Benckiser Poland, o wygranej ZOG-u zadecydowały m.in. pragmatyczne podejście i zdolność opracowywania konkretnych propozycji dostosowanych do wymagań dzisiejszego rynku.

Przypomnijmy, że ZOG obsługuje marketera od końca ub.r., po dwuletniej przerwie, w czasie której był obsługiwany przez MPG.

Reckitt jest jednym z największych reklamodawców na polskim rynku telewizyjnym. Od stycznia do końca września br. wydał na reklamy w telewizji 240,6 mln zł (wg Nielsen Audience Measurement). Z tego 55,8 mln zł zainwestował w TVP1, a 52,8 mln zł – w TVP2.