M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Ruszył nowy program lojalnościowy Shell Polska

Serwis Dzienny | 8 listopada 1999, 00:00

Shell Polska wprowadził nowy, długofalowy program lojalnościowy dla klientów pod nazwą SMART. Uczestniczący w programie SMART za zakupy dokonywane na...

Shell Polska wprowadził nowy, długofalowy program lojalnościowy dla klientów pod nazwą SMART. Uczestniczący w programie SMART za zakupy dokonywane na stacjach Shell otrzymują punkty (zapisywane na specjalnej karcie chipowej), które mogą wymieniać na różnorodne upominki z katalogu SMART. Za każdy zatankowany litr paliwa lub 2,5 zł wydane na stacji na inne produkty lub usługi klient otrzymuje 1 punkt. Klienci, którzy chcą wziąć udział w promocji, muszą wypełnić formularz zgłoszeniowy i wrzucić go do skrzynki na stacji Shell. Następnie otrzymują kartę mikroprocesorową, na której zapisywane są punkty (wartość zakupów jest przeliczana przy każdej wizycie na stacji). Wsparciem reklamowym promocji jest miesięczna kampania, która obejmuje telewizję, prasę i radio. Kampanię przygotowała agencja J. Walter Thompson. (KD)