M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wrigley chce dotrzeć do młodych

( red. ) | 12 grudnia 2011, 06:00

Wprowadza nową gumę 5Evolution i silnie ją wspiera.

Wrigley's prezentuje nową gumę do żucia z serii 5 - 5Evolution o smaku cytrusowym, słodko-kwaśnym, która zmienia smak w czasie żucia. Produktem można się dzielić - przy specjalnej okazji naturalnie.

5Gum Evolution: new Wrigley's productLaunch będzie miał mocne wsparcie pod hasłem: „What's next”. Złożą się na to promocje związane ze sztuką, modą, grami i filmem, także z wprowadzeniem na rynek konsoli Playstation Vita. Wrigley planuje promocje na terenie 10 brytyjskich uniwersytetów, chce w ten sposób dotrzeć do rzeszy 300 tys. studentów.

Kampania obejmie też konkursy w Facebooku.

Wrigley twierdzi, że od 2007 r. o jedną trzecią spadła liczba młodzieży kupującej gumę.

(brandrepublic.com)

Czytaj więcej na temat: , ,