M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

SAR z reprezentacją agencji eventowych

Magdalena Lipińska | 14 grudnia 2011, 06:00

W ramach stowarzyszenia może powstać klub zrzeszający i reprezentujący branżę eventową.

Agencje eventowe podjęły inicjatywę zrzeszenia się w ramach Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Chcą mieć swoją reprezentację w ramach klubu i dołączyć tym samym do stowarzyszenia.

- Do stworzenia klubu potrzebny jest akces co najmniej pięciu agencji. Ma on oddzielną strukturę, zarząd oraz swoje cele - informuje Paweł Tyszkiewicz, dyrektor SAR. W ramach stowarzyszenia działa już podobny klub zrzeszający firmy specjalizujące się w brand design.

Wśród inicjatorów i pomysłodawców znajduje się agencja eventowa EMLab.

Decyzje w sprawie powstania klubu mają zapaść w najbliższym czasie.

Czytaj więcej na temat: , ,