Kraj

125 tys. zł netto za spot w bloku "Reklama dzieciom" w TVP

BRiH TVP prowadzi sprzedaż charytatywnego bloku reklamowego.

Telewizja Polska po raz 19. organizuje akcję “Reklama dzieciom”. Specjalny blok reklamowy, z którego całkowity dochód zostanie przeznaczony na cele charytatywne, zostanie wyemitowany, podobnie jak w latach ubiegłych, w Wigilię Bożego Narodzenia tuż przed głównym wydaniem “Wiadomości” w TVP1. Będzie to tego dnia jedyny blok reklamowy na antenie telewizyjnej Jedynki.

Zwiastuny informujące o akcji charytatywnej “Reklama dzieciom” są emitowane przez dwa tygodnie, do 24 grudnia br., na antenie wszystkich kanałów Telewizji Polskiej. Podziękowania dla reklamodawców biorących udział w tej akcji charytatywnej pojawią się na antenie 25 i 26 grudnia br. oraz 1 stycznia 2012 r.

Cena 30-sekundowego filmu reklamowego wynosi netto 125 tys. zł netto. Zawiera ona także wynagrodzenie TVP  za ekspozycję znaku towarowego reklamodawcy w zwiastunach oraz w podziękowaniach.

Reklamodawcy lub domy mediowe mogą dokonać wyboru miejsca w bloku reklamowym na w drodze licytacji. Nie mają przy tym możliwości wykupienia wyłączności w kategorii produktu.